Youtube

Jó reggelt!

Már túl vagyok öt KRESZ teszten,kár,hogy csak kettő sikerült 100%-osra,a többi 99,meg 97,az már elég kevés!No de nem ez a lényeg most,hanem végre sikerült több,mint 200 videót feltöltenem a Youtube-ra!2010. óta foglalkozom ezzel,azóta videózgatok és fotózgatok is.Természetesen a legtöbb fotóm és videóm vasúti témájú,de azért előfordulnak más témák is,mint például természeti fotók,vagy egy-egy kiránduláson készült fotókból és videókból összeállított diavetítés!Először az Indavideóra kezdtem feltölteni a "kreálmányaimat" még kezdetleges kivitelben,de később áttértem a Youtube-ra,ahová azóta is megállás nélkül rakom fel őket.Persze a gépen meg a telefonon még van jópár,amit fel kellene töltenem,de sokszor nincsen kedvem hozzá,mert tényleg rengeteg van.A másik gondom meg az,hogy sajnos a gépen most nincsen videószerkesztő,így csak a Youtube szerkesztő nevű  alkalmazásra hagyatkozhatok,ami kicsit kezdetleges,méghozzá olyannyira,hogy nem olyan zenét teszel be a videó alá,amilyet szeretnél,nincsenek benne olyan pontos igazítási lehetőségek,egyszóval nem annyira nekem való,de azért megteszi!Éppen ezért mostanság nem is nagyon készítek zenés,összevágott videókat,hanem inkább szimpla felvételek kerülnek feltöltésre.Sokan mondják,hogy "Mi értelme feltölteni egy olyan videót,amin megy egy vonat?!"Erre csak azt tudom mondani,illetve írni,hogy más meg minek tesz fel olyan videót,amin jéggel önti le magát?Nagyon egyszerű a válasz arra,hogy miért teszek fel ilyen videókat!Egyrészt saját élmények,és szeretném őket megosztani a hasonló érdeklődési körű emberekkel,illetve nekem is jó,ha ott van fenn,mert nem kallódik el,továbbá sok felvételem már most is értéknek számít a vasútbarátok körében,ugyanis egy idő után a régebbi felvételek igazi archívumokká válnak,mivel azokon a helyeken megszűnik a vasúti közlekedés,vagy éppen selejtezik azt a járművet stb.

A szerkesztési stílusom eltérő,szerintem nem lehet meghatározni,mert minden videómnak más-más az üzenete,ezáltal teljesen más hangulatot idéz más zenével,másabb szerkesztettséggel.

Sajnos a videóim számával ellentétben a nézettségemre már ennyire nem lehetek büszke.Van olyan videóm,amit 4000 ember nézett meg,vagy 9000,de ennél magasabb nézettsége egyiknek sincsen,sőt,ez a kettő a legnagyobb nézettségű!Persze emiatt nem hagyok fel vele,nem arra szoktam hajtani,hogy minél többen nézzék,hanem inkább arra,hogy azoknak,akik megnézik,egy jó élményt adjon át,és visszatérő nézők legyenek.A bloggal is ez lenne a cél,hogy azok az emberek,akiknek esetlegesen megtetszik,ők nézegessék,és így már van kiknek írni,akár egy,akár százhúsz ember legyen! :)

Persze a témából adódóan várható,hogy kevesebb lesz a nézettség,itt a blogon is.Nem sok embert érdekel annyira a vasút.Vagyis nem is inkább ez az oka az egésznek,hanem az,hogy manapság sajnos már a blogokat és a weboldalakat,különböző fórumokat elég kevesen látogatják,mert sokan már csak a közösségi oldalakon tevékenykednek,ami szerintem nem jó dolog.Én is úgy örülök,amikor beírok a keresőbe valamit,és egy blogra bukkanok,ahol vissza lehet nézegetni különböző bejegyzéseket.Egy közösségi oldalon az ember nem úgy osztja meg a dolgait,mint itt.Ott egy-két fotóval,pár mondattal,itt meg kész élménybeszámolókat tarthat az ember,melyik a jobb? :)

Egyébként az utóbbi három bejegyzést (beleértve ezt is) azért készítettem,mert kell egy kis löket,hogy elinduljon a blog.A későbbiekben persze lesz több téma is,és majd a rendszerességet is igyekszem tartani,dehát nekem is hol ilyen,hol olyan elfoglaltságom van.Mindenképp szeretnék majd egy bejegyzést a saját építésű modellekről is,illetve majd egy mátrai kirándulásról is lesz szó,ami még májusban volt,illetve egy-két tudományos dolog is jó volna,meg pár hétköznapi téma esetleg.

Na jöjjön néhány beágyazott videóm a Youtube-ról,illetve egy link a csatornámról( Ja,ne nézze senki,hogy 160 videót ír ki a youtube,mert a maradék 42 videó nem listázott állapotban van még):

Tehát a csatorna: https://www.youtube.com/user/m6304

És pár videó:

Egyik első videóim közül:

Néhány sikeresebb videó:

 

Személy szerint az én kedvenc sajátjaim közül :) :

 

Bemutatkozom!

 

Kedves Olvasó(k)!

 

Köszöntelek az új blogomon,amit a mai napon alapítottam!Korábban egy weboldalt üzemeltettem,azonban műszaki okok miatt az ott beágyazott több száz fotóm sajnos elveszett,így kénytelen voltam új megoldást találni a problémára!Úgy gondoltam,teljesen új lappal kezdem,és létrehozom ezt a blogot!

Először is szeretnék nektek bemutatkozni!

 

A nevem Dézsi Viktor,1995-ben születtem.Már óvodás korom óta életem egyik legfontosabb eleme a vasút.E szenvedély mellett verseket és regényeket is írok,valamint alapszinten csillagászattal is foglalkozom.2008. óta vasútmodellek gyűjtésével is foglalatoskodom,2010. óta pedig magam is építek modelleket.Hogy honnan jött mindez?Nos,rengetegen kérdezték már,így leírom!

 

Tehát,mint ahogy azt korábbsan írtam,az egész még óvodás koromban kezdődött,amikor édesapámmal rengeteget túráztunk a város melletti erdőben.Az erdő mellett halad el a vasút,így már könnyen érthető,hogy miért kapcsolható össze a két dolog egymással! :) Amikor erre sétáltunk,rendszeresen láttam az elhaladó,"kormos tetejű kis piros vonatokat",illetve azokat a "nagy piros mozdonyokat" is.Már akkor megkedveltem a vasutat,ám a ráadás az volt,amikor pár évvel később nagypapámmal rengetegszer utaztunk vonattal.Olyan jó élmények voltak,hogy sohasem fogom elfelejteni azokat a napokat!Talán itt szerethettem bele igazán a vasútba!Ezt követően még általános iskolás kisgyerek voltam,de már magam is kimentem az állomásra,illetve a város melletti ártézi kúthoz,hogy nézhessem a vonatokat.

Mikor már nagyobb lettem,rengeteg vasutas ismerőst szereztem,ugyanis autogramokat kértem tőlük!Bejuthattam fűtőházakhoz,közelebbről megismerhettem a mozdonyokat,egyszóval már a szenvedélyem lett,ami a mai napig így van.Jelenleg mozdonyvezetőnek tanulok,ugyanis már ez az álmom a kezdetek óta.Kitűnő tanulmányi eredményeimnek,valamint szakmai versenyen elért helyezésem miatt a tanáraim ösztönzésére úgy döntöttem,hogy levelezőn nekivágok majd a közlekedésmérnöki diploma megszerzésének,amiből később vasútmérnöki diplomát szeretnék!

És hogy a blog miről fog szólni?

A hobbimról,a mindennapjaimról,illetve tudományos témákról!

A frissülés nem feltétlenül bizonyos időközönként lesz,de havonta egyszer biztos,hogy lesz egy-egy új bejegyzés!Igyekszem minél több témát,minél sűrűbben publikálni,ezért érdemes folyamatosan figyelni az oldalt!Kellemes olvasgatást kívánok!

:)

 

De,hogy ne csak a bemutatkozás kerüljön ide,kezdeném is az első témámmal,azaz KRESZ vizsga!

Júniusban végeztem a 13. évfolyammal,de sajnos nyári szünetem egyáltalán nem volt.Június 1-től megkezdtem a jogosítvány megszerzését,illetve Júliusban szakmai gyakorlaton vettem részt.Az elsősegély vizsga sikeres volt,most hétfőn pedig jön a Kresz vizsgám.Az a helyzet,hogy napi 20-szor tesztelek,és napi 5-6 alkalommal szinte mindig 100%-os tesztet sikerül kitöltenem,a többi pedig 96-99 %-os szokott lenni,mégis tartok tőle.Természtesen bízom benne,hogy sikerülni fog,eddig még szerencsére nem vallottam ilyen téren kudarcot! :)

Miből is áll egy "B" kategóriás jogosítvány megszerzése?

 

Először is le kell tenni az elsősegély-nyújtási vizsgát.Itt alapvető dolgokat kell elsajátítani,mint az újjáélesztés,illetve a különböző sérüléseknél alkalmazandó fektetési módok.Ezt követően jön a KRESZ tanfolyam,ami az elméleti számítógépes vizsgával zárul.A vizsgán 55 kérdés van,és összesen 75 pontot lehet szerezni.Maximum 10 hibapont a megengedett,ha ennél több van,a vizsga sikertelen.Sikeres vizsgát követően jön a vezetés,majd ennek a végén is vizsga van.

Aki esetleg éppen jogsit szeretne,ajánlom a "Szakoe" oldalt,ahol én is gyakorolni szoktam!